information/information/agree

Produsele achiziţionate din magazinul nostru sunt eligibile pentru returnare dacă aţi solicitat acest lucru în termen de paisprezece zile de la data achiziţiei. Dacă un produs nu corespunde descrierii, atunci acesta este eligibil pentru returnare timp de 30 de zile de la data achiziţiei.


Ce puteţi face când aveţi un produs eligibil pentru returnare?


Limitări


Cum se procesează returnarea şi rambursarea?

  1. Puteţi solicita anularea tranzacţiei, dacă semnaţi o cerere de retur înainte ca comanda să obţină statusul „Finalizată” (max. 24 ore de la plasarea comenzii). În acest caz comanda nu se va lua în lucru, iar banca emitentă a cardului Dvs. va primi înştiinţarea despre deblocarea sumei rezervate tranzacţiei ce o veţi anula. În acest caz banii vor fi accesibili în contul Dvs. în termen de 1-30 de zile (depinde de condiţiile băncii).
  2. Pentru a returna un produs, intraţi în Istoric comenzi din Contul dvs. şi faceţi click pe comanda ce conţine produsul ce urmează a fi returnat. În pagina deschisă accesaţi butonului de retur ce se află în drept cu produsul. Vă rămâne doar să completaţi motivul returului. Puteţi solicita returul şi prin accesarea link-ului Returnări din subsolul site-ului.
  3. Când se acceptă returul, vom elimina accesul la orice performanţă specială, cum ar fi asistenţă, ofertă, actualizare, care a fost oferită odată cu achiziţia articolului returnat.
  4. Dacă achiziţia a fost deja livrată, va fi necesar să o returnaţi sau să o expediaţi la adresa magazinului din cont propriu.
  5. Dacă aţi solicitat rambursarea, după returnarea achiziţiei banii Dvs. vor fi rambursaţi. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma rambursului va fi returnata pe acelaşi card care a fost utilizat la tranzacţia de plată a comenzii. Banii în cont vor deveni disponibili în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea rambursului (depinde de condiţiile băncii).

Rambursările nu vor fi acordate în situaţii de abuz de cumpărare.