Produsele achiziţionate din magazinul nostru sunt eligibile pentru returnare dacă aţi solicitat acest lucru în termen de paisprezece zile de la data achiziţiei.
Dacă un produs nu corespunde descrierii, atunci acesta este eligibil pentru returnare timp de 30 de zile de la data achiziţiei.
Ce puteţi face când aveţi un produs eligibil pentru returnare?
- Puteţi solicita un credit de magazin pentru a-l utiliza în următoarea achiziţie.
- Puteţi solicita înlocuirea produsului. În acest caz, produsul nou primit nu va fi returnabil.
- Puteţi oferi produsul achiziţionat prietenilor, pentru aceasta contactaţi Serviciul Clientelă prin e-mail. Valabil pentru achiziţiile neexpediate.
- Puteţi solicita o rambursare parţială sau integrală. Cum să o faceţi, puteţi vedea în continuare.
Limitări
Nu pot fi returnate sau înlocuite următoarele produsele:
- cu oricare semne de deteriorare;
- fără bonul de plată primit la achiziţionare;
- fără eticheta originală sau fără ambalajul original (excepţie ambalajul de transportare);
- care au fost folosite mai mult decât pentru verificarea potrivirii / funcţionării;
- decompletate (lipsă de elemente din setul original);
- ziarele, revistele şi alte periodice;
- farmaceutice, de igienă personală (periuțe de dinți, pieptene, pensete, aparate de ras), lenjerie intimă, lenjerie de pat etc.;
- bijuteriile, articole din metale prețioase, pietre scumpe etc.;
- de parfumerie și cosmetică.
- textilele (țesături din bumbac, mătase, lână, panglici etc.);
- oricare produsele personalizate (executate după parametri individuali, cum ar fi, dar fără limitare, imagine, dimensiuni, culoare etc.).
Alte limitări:
- Produsele digitale, livrate fără purtător fizic, pot fi returnate sau înlocuite doar înainte de a fi descărcate. La prima încercare de descărcare, indiferent dacă s-a soldat cu succes sau nu, dreptul la retur se pierde.
- Abonamentele la periodice sunt returnabile parţial doar pentru perioada rămasă neexecutată, cu excepţia lunii curente.
- Necorespunderea culorilor produselor cu cele văzute pe ecran nu reprezintă necorespondenţă cu descrierea. Culorile se prezintă diferit pe ecranele diferitelor dispozitive.
- Produsul preluat din Voucher cadou poate fi doar înlocuit. Voucher-ul cadou nu poate fi returnat sau rambursat.
- Se rambursează DOAR costul produselor comandate. Nu se rambursează comisioanele (dacă acestea au fost aplicate), cum ar fi comisionul de prelucrare a comenzii şi/sau comisionul pentru comandă mică etc.
- Nu se rambursează contravaloarea cupoanelor de reduceri şi a voucher-ilor cadou!
- Costul livrării (dacă a fost aplicat) poate fi rambursat în următoarele cazuri: a) comanda încă nu a fost expediată; b) produsul nu corespunde cu descrierea din magazin; c) produsul este cu defect.
Cum se procesează returnarea şi rambursarea?
- Puteţi solicita anularea tranzacţiei, dacă semnaţi o cerere de retur înainte ca comanda să obţină statusul „Expediată” (max. 24 ore de la plasarea comenzii). În acest caz comanda nu se va lua în lucru, iar banca emitentă a cardului Dvs. va primi înştiinţarea despre deblocarea sumei rezervate tranzacţiei ce o veţi anula. În acest caz banii vor fi accesibili în contul Dvs. în termen de 1-30 de zile (depinde de condiţiile băncii emitente a cardului Dvs.).
- Pentru a iniţia un retur, intraţi în Istoric comenzi din Contul dvs. şi faceţi click pe numărul comenzii ce conţine produsul ce intenţionaţi să-l returnaţi. În pagina deschisă accesaţi butonului de retur ce se află în drept cu produsul. Vă rămâne doar să completaţi motivul returului. Puteţi solicita returul şi prin accesarea link-ului Returnări din subsolul site-ului.
- Când se acceptă returul, vom elimina accesul la orice performanţă specială, cum ar fi asistenţă, ofertă, actualizare, care a fost oferită odată cu achiziţia articolului returnat.
- Dacă achiziţia a fost deja livrată, va fi necesar să o returnaţi sau să o expediaţi la adresa magazinului din cont propriu.
- Dacă aţi solicitat rambursarea, banii Dvs. vor fi rambursaţi după returnarea achiziţiei. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma rambursului va fi returnata pe acelaşi card care a fost utilizat la tranzacţia de plată a comenzii. Banii în cont vor deveni disponibili în decurs de 3-30 de zile de la data acceptării rambursului (depinde de condiţiile băncii emitente a cardului Dvs.).
Rambursările nu vor fi acordate în situaţii de abuz de cumpărare.