Produsele achiziţionate din magazinul nostru sunt eligibile pentru returnare dacă aţi solicitat acest lucru în termen de paisprezece zile de la data achiziţiei. Dacă un produs nu corespunde descrierii, atunci acesta este eligibil pentru returnare timp de 30 de zile de la data achiziţiei.
Ce puteţi face când aveţi un produs eligibil pentru returnare?
- Puteţi solicita un credit de magazin pentru a-l utiliza în următoarea achiziţie.
- Puteţi solicita înlocuirea produsului. În acest caz, produsul nou primit nu va fi returnabil.
- Puteţi oferi produsul achiziţionat prietenilor, pentru aceasta contactaţi Serviciul Clientelă prin e-mail. Valabil pentru achiziţiile neexpediate.
- Puteţi solicita o rambursare parţială sau integrală. Cum să o faceţi, puteţi vedea în continuare.
Limitări
- Necorespunderea culorilor produselor cu cele văzute pe ecran nu este un motiv eligibil pentru returnare sau rambursare. Culorile pot fi diferite pe diferite dispozitive, cum ar fi monitorul or imprimanta.
- Nu pot fi returnate produsele cu oricare semne de deteriorare.
- Nu pot fi returnate produsele fără bonul de plată primit la achiziţionare.
- Nu pot fi returnate produsele fără eticheta originală sau fără ambalajul original (excepţie ambalajul de transportare).
- Nu pot fi returnate produsele care au fost folosite mai mult decât pentru verificarea potrivirii / funcţionării.
- Nu pot fi returnate produsele decompletate (lipsă de elemente din setul original).
- Nu pot fi returnate ziarele, revistele şi alte periodice.
- Nu pot fi returnate produsele farmaceutice, de igienă personală, lengerie intimă etc.
- Nu pot fi returnate produsele personalizate.
- Produsele digitale, livrate fără purtător fizic, pot fi returnate doar înainte de a fi descărcate. La prima încercare de descărcare, indiferent dacă s-a soldat cu succes sau nu, dreptul la retur se pierde.
- Abonamentele la periodice sunt returnabile parţial doar pentru perioada rămasă neexecutată cu excepţia lunii curente.
- Produsul preluat din Certificatul de cadou poate fi doar înlocuit, nu este posibilă returnarea. Motivele eligibile sunt aceleaşi ca în condiţii generale.
- Se rambursează DOAR costul produselor comandate. Nu se rambursează taxele şi comisioanele, cum ar fi comisionul de prelucrare a comenzii (max. 2 lei/comandă) şi comisionul pentru comandă mică (max. 1 leu/comandă).
- Nu se rambursează contravaloarea cupoanelor şi voucher-ilor!
- Costul livrării poate fi rambursat în următoarele cazuri: a) comanda încă nu a fost expediată; b) produsul nu corespunde cu descrierea din magazin; c) produsul este cu defect.
Cum se procesează returnarea şi rambursarea?
- Puteţi solicita anularea tranzacţiei, dacă semnaţi o cerere de retur înainte ca comanda să obţină statusul „Finalizată” (max. 24 ore de la plasarea comenzii). În acest caz comanda nu se va lua în lucru, iar banca emitentă a cardului Dvs. va primi înştiinţarea despre deblocarea sumei rezervate tranzacţiei ce o veţi anula. În acest caz banii vor fi accesibili în contul Dvs. în termen de 1-30 de zile (depinde de condiţiile băncii).
- Pentru a returna un produs, intraţi în Istoric comenzi din Contul dvs. şi faceţi click pe comanda ce conţine produsul ce urmează a fi returnat. În pagina deschisă accesaţi butonului de retur ce se află în drept cu produsul. Vă rămâne doar să completaţi motivul returului. Puteţi solicita returul şi prin accesarea link-ului Returnări din subsolul site-ului.
- Când se acceptă returul, vom elimina accesul la orice performanţă specială, cum ar fi asistenţă, ofertă, actualizare, care a fost oferită odată cu achiziţia articolului returnat.
- Dacă achiziţia a fost deja livrată, va fi necesar să o returnaţi sau să o expediaţi la adresa magazinului din cont propriu.
- Dacă aţi solicitat rambursarea, după returnarea achiziţiei banii Dvs. vor fi rambursaţi. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma rambursului va fi returnata pe acelaşi card care a fost utilizat la tranzacţia de plată a comenzii. Banii în cont vor deveni disponibili în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea rambursului (depinde de condiţiile băncii).